Å danse ballett

Jeg skrev om ballett på min aller første valgfrie fordypningsoppgave på barneskolen. Det grasiøse, lette og vakre med dans har alltid fascinert meg. Jeg begynte selv å danse ballett på slutten av barneskolen, og holdt på med både klassisk- og jazzballett til jeg var ferdig med ungdomsskolen. Som student i Stavanger danset jeg (faktisk) moderne dans på ballettskolen der. Nå er det neste generasjon sin tur. Er så takknemlig og glad for at jentene mine vil, og at de får mulighet til å oppleve gleden ved dans gjennom ballettskolen i Tinn - Alvedans.
💗


Tyll

Tåspissko

Lyserosa pads

Håret festet i en topp

Heklet hårnetting

Strutteskjørt

Myke skinnsko

Silkebånd

Hårnåler

💗


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken