Et lite hefte om foreldrerollen..

Jeg vil gjerne fortelle om et lite prosjekt jeg har gående... 📚 Siden 2011 har jeg skrevet tekster seks ganger i året til et magasin som heter JK. De siste årene har noen av disse tekstene også blitt lagt ut på Søndagsrådet som er et nettsted under dagsavisen VÅRT LAND.  Jeg går nå gjennom alle tekstene jeg har skrevet for JK magasinet om foreldrerollen, barneoppdragelse og samliv. Jeg har fått alle tekstene ferdig korrekturlest fra JK kontoret i Oslo, og jeg forsøker å rydde de inn under noen overskrifter. I tillegg skal de ulike bildene passe til hver enkelt tekst. Alle tekstene blir lest på nytt, gransket og vurdert. Noen av tekstene blir veiet og funnet for lett og kommer ikke med i heftet. Det er snakk om over tretti tekster som skal kokes ned til 15-20. Jeg er så heldig at jeg har fått kontakt med grafisk designer Kristin Person fra Haukeli. Hun sendte meg nettopp prøvetrykk på noen av bildene som skal illustrere tekstene i heftet. Dette er i overkant spennende og jeg gleder meg veldig til å se resultatet! Målet er at heftet skal være klart til KRIK familieleir på Sagavoll Folkehøgskole på Gvarv 6.juli nå i sommer. Der skal jeg holde to seminarer om foreldrerollen og barneoppdragelse. Dette ser jeg veldig frem til!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken