Lokale perler - Eldhuset

Helt siden Line og Daniel åpnet Eldhuset har jeg besøkt de jevnlig. Dette lille steinovnsbakeriet er i gangavstand til gården vår, og ALT der er så gjennomført! Økologisk, naturlig, ekte og med høy kvalitet. Pizzaen smaker som om den skulle være kjøpt i Italia. Brødene er vakre å se på I TILLEGG til at de smaker veldig godt! Ikke bare kan Line bake brød, hun syr også vakre klær i sin oldermor Toras ånd. Se hjemmesiden hennes her. Jeg har inntrykk av at Daniel snekrer det som Line tenker ut av nye ideer 😊. Det er nesten alltid bygget noe nytt (inne i caféen eller ute på tunet) hver gang jeg er der. Og jeg er der ganske ofte!


Tid for en stille stund


Nå har de også begynt med middagsservering. I går rakk minstejenta og jeg å spise middag der før hun skulle på fotballtrening. Vi spiste indisk mate med nystekt nan brød. Nydelig. Vel verdt et besøk! Åpningstider finner du på facebooksiden.

Indisk chana masala med nystekt nanbrød

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken