Pilegrimsvandring fra Lena til Gjøvik

Jeg kjørte fra Tinn tidlig i dag morges og begynte å vandre i retning Gjøvik. Fine stier og grusveier langsmed Mjøsa. I strålende solskinn gikk denne fine første etappen i år. Målet denne sommeren er Lillehammer. Tre dagsetapper. Jeg merker at jeg kommer fortere inn i det nå. Går inn i pilegrimsmodus med en gang. I fjor brukte jeg noen dager på å komme inn i den gode rytmen. Lunsj medbrakt hjemmefra ble inntatt i en åkerkant. Jeg liker så godt å være Rasmus på loffen 😊. Iallfall for noen få dager. Er veldig trøtt i beina nå og ser frem til å legge meg nydusjet i en nyoppredd seng her på Hovdetun vandrerhjem.




Pai og yoghurtdressing








Utsikt mot bassenget fra Hovdetun vandrerhjem

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken