Søndagstanker - Nå tar jeg HELT sommerferie

Jeg har måttet innrømme for meg selv, at i sommerferien så langt, har det blitt litt for mye fokus på lansering og salg av boka "Familieliv". I tillegg har vi ønsket mitt om å legge ut noe på denne bloggen hver dag. Dette (som det aller meste i mitt liv) er lystbetont og noe jeg gjør med stor glede. Men jeg har (omsider) innsett at jeg er nødt til å koble av og ut, når jeg endelig har ferie fra jobben min som diakon. Så, det siste innlegget på en stund, blir det siste forhåndsskrevne innlegget om Marispelet som kommer i morgen. Etter det blir det litt stille her inne. Så tar jeg opp tråden igjen en gang i august. Ønsker alle en strålende sommer, med mye tid sammen med de aller nærmeste!

Er du interessert i å kjøpe boka «Familieliv», så klikk HER.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken