Sensommer og langsom start

Så ble det altså slutten av august før jeg startet "dampmaskinen" igjen.. Mannen min spurte meg denne siste helgen før jeg skulle begynne i jobb: "Ser du i ferd med å starte dampmaskinen! Husk at det tar tid. Starter du for fort, vil kanskje rørene sprekke!" Noe å merke seg... Jeg registrerer at jeg bruker en del tid på å tømme hodet mitt for oppgaver når jeg går ut i ferie. Ferie for meg er å ikke ha lister i hodet over hva jeg skal gjøre. Det innebærer ikke at jeg må ligge flat å slappe av. Jeg vil gjerne oppleve mye, se nye ting, være i fysisk aktivitet og treffe mange folk. Men altså - slippe å "måtte" gjøre ting. Når ferien er over begynner hjernen min å jobbe på høygir flere dager før jeg faktisk starter i jobben. Men nå er jeg altså helt i gang, og trives veldig godt med det!
Inn i høsten har jeg med meg mange gode sommerminner. Noen av dem vil jeg dele her på bloggen i ukene som kommer. Må fordele de litt utover, som vitamininnsprøytning når det blir kaldere i lufta og hverdagen tar meg. Her kommer noen bilder fra de siste dagene her på Sjøtveit gård:
Å vandre ned til Tinnsjøen for å ta et kveldsbad 💕

Hoppe litt på trampolinene på veien ned til Tinnsjøen

Frokost og morgenkaffen inntas her....

...og middagen her...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken