Med Oslo Soul Children til Los Angeles i USA

Som diakon og dirigent i Tinn Soul Children har jeg fått mulighet til å bli med til USA sammen med Oslo Soul Children! Dirigent Ranghild Hiis Ånestad, Peter Sandwall med kone og flere andre korledere er med på turen. Dette er fryktelig stor stas, og det er en tur jeg lenge har drømt om å få med meg. Tilsvarende USA tur for korledere ble lansert for flere år siden, men da ble den avlyst. Nå har det altså dukket opp en ny mulighet, og jeg ser veldig frem til å få oppleve dette den første uken i oktober nå i høst. Som gospel-entusiast er dette virkelig "a dream come true" for meg. Nå skal jeg altså få være med og synge gospel i flere forskjellige gospelkirker i Los Angeles. Vi skal bo på et hotell like ved Santa Monica beach i LA, få danseundervisning av dyktige instruktører, ha gospel workshop med Dr. Dee på Loyola Marymount University....og mye mye mer! Se intervju med denne flotte damen (Dr. Dee) her:


Jeg håper å få laget noen blogginnlegg underveis på turen. Oslo Soul Children (som er koret jeg reiser sammen med) har sunget mye både på TV 2 og NrK. De sang blant annet på slottsplassen både i anledning Mette Marit sin 40 års dag og på kongeparet sin 80- årsfeiring. Se sistnevnte her:


Du kan lese mer om Oslo Soul Children HER.

Lørdag 30 september skal vi bla ha worskhop med Donald Taylor & hans kor i Faithful Central Bibel Church, der vi også skal opptre på to gudstjenester søndag 1 oktober. Da skal vi synge "When The Saints Go To Worship" av Donald Lawrence. Lytt til den nydelige gospelballaden her:


Kommentarer

  1. Svar
    1. Tusen takk <3 Har kommet frem - og det er så flott å være her! 30 grader, sol og følelsen av å vandre rundt i en Hollywood film :-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken