Mitt største gospeløyeblikk!

Søndag formiddag fikk vi synge sammen med One Voice på Faithful Central Bible Church. Solist på sangen "When The Saints go to worship" var ingen ringere enn Diane White-Clayton (Dr. Dee) og dirigenten var Donald Taylor som tidligere dirigerte LA Mass Choir (som også har gitt ut mye gospelmusikk). Det var ubeskrivelig å få stå sammen med de utrolig dyktige gospelsangere i One Voice, bli dirigert av Donald og kjenne responsen fra menigheten. Det var rørende, stort og overveldende. Første gudstjenesten var jeg så berørt at jeg nesten ikke klarte å synge.. Andre gangen samlet jeg meg og tok inn hvert sekund av lovsangen, gospelsangen og pastorens tale. En svært oppbyggelig og musikalsk formiddag!






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken