Et vakkert pensjonat

Da hele familien var i Oslo sist helg, sov vi over på Ellingsens pensjonat på Majorstua. Det var en fin opplevelse. Et ærverdig hus, sentralt i Oslo med vakre rom og fantastiske omgivelser 😊.
Jeg er alltid på utkikk etter et sjarmerende pensjonat vi kan ligger over på. Om vi er i Norge, Sverige eller Italia, så synes jeg det er ekstra hyggelig å sove et sted der noen har lagt sjelen sin i at omgivelsene er vakre. Jeg har vært på flere fine pensjonater. På nyåret tror jeg faktisk at jeg vil lage et eget innlegg med oversikt og linker til flere sjarmerende pensjonater. Både de jeg har vært på, og pensjonater som jeg håper å om å reise til en gang i nær fremtid.










Staselig nabolag..







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken