Takknemlig - November 2017

Det er fint å tenke tilbake på måneden som har gått. Hva skjedde egentlig? Hvor ble det av alle novemberdagene? Med god hjelp av instagrambilder og min syvende sans har jeg nå nøstet opp november 2017 i grove trekk. Og jeg er takknemlig for:

💛 Daghøyskolen for asylsøkere i Rjukan kirke - har blitt kjent med så mange fine mennesker!

💛 Alphakurs i Rjukan kirke

💛 At mange kom på Ungdomsgudstjenesten i Rjukan kirke der Tinn Soul Teens ledet sangen

💛 Middag hos kurdiske venner

💛 Pappaen min (og mannen min) som tålmodig har vært mine privatsjåfører de tre siste månedene

💛 Fantastisk 50 års jubileumskonsert med Tinn kulturskole
(blant annet den profesjonelle slagverkeren Heming Valebjørg)

💛 Snø, fullmåne og stjerneklar himmel

💛 Familien min - både kjernefamilien og slekta ellers

💛 Den tradisjonell Tinnlefse baksten

💛 Diakonal messe i Atrå kyrkje, musikk ved Rupert Derben

💛 Venner og kollegaer som kjører meg hit og dit med et smil

💛 Den årlige pepperkakebakingen med gode venner og deres barn

💛 Mange fine bussturer

💛 At jeg har fått høreapparat og at jeg (selvfølgelig) hører mye bedre

💛 Oslotur med jentene mine

💛 Dagstur med tog til Kristiansand (Diakonforbundet) - møte med Biskop Stein Reinertsen

💛 At jeg har fått tilbake førerkortet mitt!

💛 MØY samling i Tønsberg (kvinnenettverk)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken