En aldri så liten foredragsturné

I løpet av 2018 skal jeg reise litt rundt og holde foredrag om boka "Familieliv". Ettersom jeg skriver fast i JK magasinet, er jeg av og til på ledersamlingene deres og har gjennom den blitt kjent med mange flotte JK ledere fra hele landet. Det, i tillegg til noen andre kontakter, har ført til at jeg skal ut på følgende reise:

VÅR:
Lørdag 7.april - Grenland folkehøyskole, Porsgrunn i Telemark
Mandag 16.april - JK Ålesund
Tirsdag 17.april - JK Molde, Kristiansund og Fræna, Domkirkekjelleren i Molde.
Mandag 7.mai - JK Oslo, Markus kirke
Mandag 14.mai - Misjonshuset i Egersund 

HØST:
Mandag 3.sept - JK Valdres
Trondheim  - JK Trondheim (kommer tilbake til dato)
I tillegg skal jeg som diakon holde et inspirasjonsforedrag og frivillighet i Grimstad lørdag 3.mars og et foredrag om arbeidet med Daghøyskolen for asylsøkere på K-stud i Oslo fredag 15.juni.

Dette gleder jeg meg fryktelig mye til - og jeg håper å treffe på mange fine folk :-)


Kommentarer

  1. Wow! Turne?? Så kult!! Masse lykke til!

    SvarSlett
  2. Ja.. Jeg skal iallfall reise litt rundt i landet. Takk, Annette <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken