Jeg lever i et postkort

Med all snøen som har falt de siste dagene, og den lave solen som blir gylden idet den går ned bak fjellene rundt Tinnsjøen - så er det som å leve i et postkort her i Tinn Austbygd om dagen. Rent visuelt i allefall. I virkeligheten sitter jeg med hodet ned i datamaskinen for å ferdigstille en tekst jeg har jobbet med en stund. Forhåpentligvis blir den trykket i Tidsskrift for Sjelesorg nå på nyåret. Men jeg har heldigvis hatt vett til å komme meg litt ut på tur innimellom. Jeg har som tidligere nevnt en plan om å gå mer, slik jeg gjorde i høst (da jeg ikke hadde sertifikatet). Det er godt for hodet mitt og ikke minst for kroppen. I dag skal hele familien på skitur. Ønsker alle en riktig god helg!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken