Gutten fra Austbygde som fikk minneordet sitt skrevet i New York Times

Tradisjonen tro gikk jeg minnerennet Snowshoe Thomson på palmesøndag. Det er en utrolig flott skitur på ca 2 mil som går fra Imingfjell og ned til Skirvedalen her i Tinn. I dag var det strålende sol, bare litt vind og nydelig føre. Dette kickstarter alltid påsken for meg, og jeg fikk skikkelig påskefølelsen da vi satt i målområdet og solte oss. Dette er mitt 14.renn. Da jeg var barn fulgte jeg alltid med tanten og onkelen min. Nå har jeg med meg mine. Her kan du lese om gutten fra Atrå som fikk minneordet sitt skrevet i New York Times.


 Palmesøndag
Jesu enkle inntog i Jerusalem 
på et esel 
med folket som viftet med palmegreiner 
 påskens åpningsscene 
pasjonshistorien 
om Jesus





Gaustatoppen i det fjerne

Kommentarer

  1. For en nydelig dag! For en nydelig tur! En bra start på påsken! Skulle gjerne opplevd det samme som deg i dag...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken