Hvordan så livet mitt ut for 10 år siden?

Dette bildet er fra feiringen av 30 årsdagen min på Sjøtveit gård høsten 2007. Da inviterte jeg mange gode venninner til tapas og hagefest i Tinn. På kvelden gikk vi ned kjerreveien til Tinnsjøen og stod rundt bålet på stranden. Gode minner 💕!

I mars 2008 så livet mitt sånn cirka slik ut:
  • Jobbet på Rjukan videregående skole som lærer på Helse og Sosialfag
  • Hadde to barn på nesten 2 og 5 år
  • Var aktiv på bedehuset i Tinn med Tinn Gospel og familiemøter (Normisjon)
  • Hadde bodd i Tinn i 4 år, på gården i 2 år
  • Var engasjert som frivillig i organisasjonen Voksne for Barn
  • Låven på gården ble totalrenovert av svoger Jøran Oseland og husbonden
  • Vi kjøpte båt sammen med broren min (Buster til bruk på Tinnsjøen)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken