Takknemlig - mars 2018

31.mars ble denne bloggen faktisk et år gammel. Jeg startet med å skrive et innlegg om dagen, men i august 2017 gikk jeg over til å skrive noe sjeldnere. Jeg tror jeg har funnet min form nå. Jeg deler bilder og tekster som jeg håper kan være til inspirasjon og ettertanke for andre. Jeg er opptatt av kirke og tro, diakoni, gospelmusikk, bøker, pilegrimsvandringer og ellers hverdagslivet mitt med mann og barn her på Sjøtveit gård. Jeg har selv stor glede av å oppsummere månedene mine ved å fokusere på noe av det jeg er takknemlig for. Jeg ser at disse innleggene også blir mest lest, så da fortsetter jeg med det. Jeg liker at fokuset mitt går i retning av å lete etter gode ting som har skjedd i livet. Ikke alt som skjer fyller meg med takknemlighet, men da er det desto viktigere å feste blikket rett. 
Så her er takknemlighets-listen for mars 2018:

💛 Kaffe og bok på terassen i sola 

💛 Åpen scene på Sandviken Camping

💛 Soul Church og ungdomsgudstjenester i Tinn

💛 Fasilitatorkurs på Brattrein Hotel i Notodden (MØY)

💛 Soul Children lederkonferanse i Oslo

💛 Formiddagstreff og gode samtaler

💛 Flere høner på gården (og flere egg!)

💛 Feiring av bursdag til minstejenta

💛 Deltok på JK konferanse i Oslo der boka "Familieliv" ble gitt som vervepremie

💛 Så musikalen "Les Misérables" på Folketeateret

💛 Fasteaksjonen der ungdom i Tinn samlet inn ca 40 000 kr til Kirkens Nødhjelp

💛 Palmerennet - Snow Shoe Thomsen 

💛 Påskeferie med gudstjenester, skiturer, sol og familie









Følg meg gjerne på instagram @siljesjotveit

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken