Jeg har endelig fått oppleve å hoppe i fallskjerm!

Det å få oppleve å hoppe i fallskjerm har jeg ønsket meg så lenge jeg kan huske. Det var derfor stor stas å få dette i gave på min 40 årsdag. Nå sist helg fikk jeg gjøre det - og det var sååå gøy! Det var Grenland Fallskjermklubb som ordnet alt inkludert videofilming. Jeg er så glad for at jeg også fikk det filmet slik at opplevelsen kan nytes igjen og igjen. Da vi var i fritt fall tok vi (han som filmet og en til) hverandre i hendene og lagde en sirkel. Etter at fallskjermen slo ut ble jeg veldig kvalm. Det overrasket meg ikke ettersom jeg blir lett bil-, båt- og flysyk... Så jeg brukte ganske mye energi på ikke å kaste opp. Men klarte allikevel å nyte utsikten og opplevelsen av å fly! Ole Bjørn som jeg hoppet sammen med var både trygg, dyktig og rolig. En stor dag!!



Jeg var så heldig å ha familie og venner til å være sammen med meg denne dagen.

Vi måtte vente en stund, og her ser vi på han som hoppet før meg.


Vi prøver oss på en "TOP GUN" gange mot flyet









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

12 bordvers på en terning

Diktsamling - Liv Nordhaug

Ungdommer i kirken